Placement targeted revisited

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

És igen, igen, igen!

Megy a Placement Targeted kampány, vagyis a CPC site targeted (leánykori nevén).
Íme képernyőfelvételek:
Az önreklám a belépőoldalon:

Media_httpamadeoblogc_kpibq

A választható opciók:

Media_httpamadeoblogc_bjsaz

Ráadásul valamilyen rejtélyes (itt elmagyarázva) ok miatt szerintük nem a CPC a nagy durranás, hanem hogy innentől nem site targeted, hanem placement targeted. Vagyis nem weboldalakat, hanem innentől szekciókat (is) lehet célozni. Hmm. Én a CPC-nek jobban örülök. 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink