Predicted Average CPC

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A Google tervezi az un. Predicted Average CPC bevezetését a mostani max CPC mellett.

És ha jól vettem le a hírekből, akkor ez fontos fejlemény, hogy nem helyette.

Eddig ugye az AdWords hirdetésekben megjelöltem a maximum árat amennyit hajlandó vagyok fizetni egy klikkért, ha a licit több volt mint ez akkor nem az első helyen jelentem meg, ha túl sokan voltak előttem, akkor egyáltalán nem jelentem meg.

Persze itt egy újabb Google titok, ugyanis akkor amikor kisebb a verseny, a megjelölt maximum ár alatt kell fizetnem egy kattintásért, de nem tudom hogy hogyan számolják, és mennyi az annyi…

A Predicted Average CPC – vagyis az előrejelzett átlagos kattintásonkénti ár, más lesz. De nem tudjuk mennyivel, miért és hogyan. Kíváncsian várom.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink