Preferred Cost Bidding

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Egy újabb szolgáltatás megy a kukába – felteszem az érdeklődés hiánya miatt.
A Google AdWords 2009 január 26-ig a meglevő accountoknál még fenntartja, de utána törli a fenti licitálási fajtát.

Eddig a hír. Ez a változás nem annyira kényelmetlen mint volt régebben az amikor a más CPC kampányok Konverziómérését törölte a Google, vagy más változások.

Ja, hogy mi maradt?
– max CPC licitálás
– konverzió optimalizáló
– büdzsé optimalizáló

(ez utóbbi kettő tempomat üzemmód).

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink