Nagy furaságok, kiszivárgott számok.
Először Hollandia, majd Németország, ahol feltűntek a Google keresőben az AdWords hirdetések alatt fura számok.
Ilyenek:
Sokféle izgalmas kérdés merül fel a történetben.
Az elsőt szépen kivesézik majd a szakmai blogok. Vagyis hogy mik azok a fura kifejezések. A tippek:
pscore – Position Score,
vagy
„Another is pscore which is used for storing the value calculated by PageRank. according to the score. The value of pscore represents the linked …” forrás
vagy
„P-score represents minus logarithm of the P-value. P-value measures the probability of achieving the same or better quality of match at a chance, i.e. at random picking the structures from the database.” forrás
mCPC – Maximum CPC; minimum CPC
thresh – feltehetően threshold, vagyis küszöb- vagy határérték
De ennél – szerintem – sokkal izgalmasabb, hogy hogyan és legfőképpen miért kerültek ki ilyen értékek a netre.
Nem hiszem el hogy programozási hiba, és véletlenül, belső rendszerben használt számok kijutnak egy olyan rendszerből amely ismeri a sandbox fogalmát.
Vagyis lehetséges hogy
1, gerilla akció, a szakmai közönség megtévesztésére. Bedobnak egy csontot amin rágcsálunk egy kicsit, de addig sem valami mást túrunk (amit érdemesebb lenne esetleg)
2, Egy fejlesztés „teaser”-e, később kijön majd élesben, egy újabb fejlesztés amellyel el lehet riasztani felkészületlen hirdetőket a rendszer használatától (már van sok)
3, nem tudom. Esetleg mégis egy hiba, amit ember (vagy gép) ejtett, és belső adatok kikerültek