pscore, mCPC, thresh

Tartalomjegyzék

Nagy furaságok, kiszivárgott számok.
Először Hollandia, majd Németország, ahol feltűntek a Google keresőben az AdWords hirdetések alatt fura számok.
Ilyenek:

Media_httpamadeoblogc_ojtbz

Media_httpamadeoblogc_icpff

Media_httpamadeoblogc_jlfgf

Sokféle izgalmas kérdés merül fel a történetben.
Az elsőt szépen kivesézik majd a szakmai blogok. Vagyis hogy mik azok a fura kifejezések. A tippek:

pscore – Position Score,
vagy

„Another is pscore which is used for storing the value calculated by PageRank. according to the score. The value of pscore represents the linked …forrás

vagy

„P-score represents minus logarithm of the P-value. P-value measures the probability of achieving the same or better quality of match at a chance, i.e. at random picking the structures from the database.” forrás

mCPC – Maximum CPC; minimum CPC

thresh – feltehetően threshold, vagyis küszöb- vagy határérték

De ennél – szerintem – sokkal izgalmasabb, hogy hogyan és legfőképpen miért kerültek ki ilyen értékek a netre.
Nem hiszem el hogy programozási hiba, és véletlenül, belső rendszerben használt számok kijutnak egy olyan rendszerből amely ismeri a sandbox fogalmát.

Vagyis lehetséges hogy

1, gerilla akció, a szakmai közönség megtévesztésére. Bedobnak egy csontot amin rágcsálunk egy kicsit, de addig sem valami mást túrunk (amit érdemesebb lenne esetleg)

2, Egy fejlesztés „teaser”-e, később kijön majd élesben, egy újabb fejlesztés amellyel el lehet riasztani felkészületlen hirdetőket a rendszer használatától (már van sok)

3, nem tudom. Esetleg mégis egy hiba, amit ember (vagy gép) ejtett, és belső adatok kikerültek

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink