Quality Score másképpen

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Folyamatosan változik a Google AdWords rendszer, és most éppen javára 🙂

Kikerültek friss képernyőképek az új Quality Score megjelenítésről.
Eddig volt a Gyenge, OK, és a Kitűnő mint minősítés,

Media_httpamadeoblogc_xqoax

mostantól viszont egy tizes skálán mutatknak egy pontszámot (majd):

Media_httpamadeoblogc_ifucx

A kérdés mindössze annyi, hogy amikor a minőségi pontszámot szorzószámként használják a pozíció meghatározásakor, akkor ugyanezen számot és skálát használják majd?

És még egy érdekesség, a már bejelentett un. First page bid (amely a minimum bid-et fogja leváltani) így fog kinézni:

Media_httpamadeoblogc_gxffk

Érdekes idők elé nézünk 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink