Recommended budget

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A Google AdWords-ben az eddigihez képest frissebb és informatívabb lett a javasolt költés magyarázata.
Eddig csak annyi volt hogy ennyi meg ennyi még beleférne, meg hogy elveszítetted a lehetséges megjelenések x%íát, blabla. Mostantól viszont ilyen:

Media_httpamadeoblogc_pccns

Ügyesen megmutatja hogy mennyivel több megjelenést és mennyivel több kattintást lehet vásárolni az új beállítással. Ráadásul egy klassz csúszka is let belőle.

(ha a csúszka vízszintes lenne, akkor azt mondanám a Yahoo! Search Marketing adta az ötletet a grafikus ábrázolásra. Így viszont tuti hogy saját ötlet 😉 )

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink