Reklámtorta

Mindig tortáról beszélnek, mintha ez egy ehető és ráadásul finom dolog lenne.
Nem is ehető, nem is finom. Olyan mint a térfogatnövelő a péksütiben. Mert ki eszik térfogatot? Egyen az aki ki kitalálta (by Besenyő Pista bácsi).

Szóval a reklámköltés arányok.
A klasszikus mass media nem érdekel, a fontos az online.
Az összes költés 187 milliárd, ebből 14 milliárd ment online hirdetésre (7,4%). Valahol a mozi és a rádió közöt (ez utóbbihoz közel).
Ebben nincs benne a weboldalak készítésére költött zsé, de benne van a keresőmarketing.
A növekedés tavalyhoz képest 45%. Hoppá. Egy dinamikussan növekvő terület a telje sreklámpiac 6%-os növekedéséhez képest (ami pedig szuper eredmény magában is).

Nos akkor a PPC. A 14-ből becslések szerint (mért szám nagyon nehéz lenne) PPC-re 1 milliárd ment el. Ez ismét 7%.
(összehasonlításul GB 61%, US 42% ez az arány)
Van hová fejlődni ugye?

Kösz Konrád

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink