A múltkor emlegettem hogy rizikót éppen elég a sajátomat felvállalni ( az ügyfeleimét már nem vehetem a nyakamba, ezért nem vállalok jutalékra munkát)
Gondoltam összeszedem hogy milyen rizikót vállal valaki aki keresőmarketinggel foglalkozik.
– Mouse Elbow. Csúnya és fájdalmas dolog, ráadásul ha nincs lehetőség pihentetni a kezet, akkor eléggé hosszú is lehet a gyógyulás.
– Elmegy a füst a gépből (és tapasztalataim szerint azzal működik, ugyanis amikor kijött a gépemből legutóbb, akkor megszűnt működni)
– Ledől a Google rendszere amikor éppen fontos munkát kéne csinálni. (volt ilyen is).
– Fejfájás, szemgyulladás, minden ami a szemnek rossz sok képernyőt bámulva (megoldás, LCD képernyő, vagy hasonló, késleltetett kioltású fényforrás technnológia)
– pontatlan briefing, félreérthető indulási adatok – és máris rádterhelik a fölöslegesen elköltött pénzt
– hétvégi munka – bár ez nem rizikó, de mégis benne van a pakliban. Ha egy kampány friss, ott bizony a hétvége is játszik, keményen…
– plusz kilók az ülőmunka miatt – de nem feltétlenül következmény, de bizony megtörténik…