Bizony, nem csak a hamis kattintások okoznak gondot, hanem a cégen belülről induló forgalom is megvezetheti a Keresőmarketing szakembert.
Ugyanis A Google Analytics számomra egy nagyon fontos elemző eszközzé nőtte ki magát a munkámban. És egy bizonyos sávban (mondjuk hogy az AdWords hirdetések hozzák az oldal forgalmának a felét), a cégtől induló keresgélések megzavarhatják az elemzéseimet. Van olyan vállalkozás ahol a belülről induló forgalom is jelentős, vagy éppen a kiskereskedők napi rendszerességgel böngésznek az oldalon, vagy mondjuk a versenytársak mindegyike hozzájuk áraz. Ilyenkor ezek a látogatások egyértelműen zavaróak, hiszen nem valódi érdeklődő van az oldalon, hanem belső vagy külső NEM vásárló böngészget. Ezeket érdemes szűrni, hiszen tisztább a kép nélkülük.
Egyszerű. Google Analytics >> Beállítások (Analytics Settings) >> Szűrés beállításai (Filter Manager) >> IP cím