Sárga ház élesbe ment!

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Sárga ház, már írtam erről is, kétszer is.

Vagyis a megváltoztatott algoritmus szerint kerülhetnek be a hirdetések a felső (sárga) keretbe az organikus találatok fölé. Mai naptól élesítve.

Van aki meg is kongatta a harangokat. Tapasztalata szerint (amerikából hirdet Anglia felé, így éjféltől kettőig figyelte  a változásokat) a felső pozíciókban levő phrase match kulcsszavak árait kilőtték a világűrbe, annyi idő alatt elfogyott a napi kerete míg kicsalt egy Report-ot a Google-ból.

Meglátjuk.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink