SEM goes mainstream?

Egy érdekes blogbejegyezés késztetett arra, hogy írjak erről.

Az internet egy fura figurája (érdekes, a véleménye néha nagyon ott van, néha meg furákat ír) Jeremy Schoemaker.
Most arról regélt, hogy a Search Engine Strategies konferenciát nem látogatja többé. Az érdekes azonban nem ez, hanem egy megfigyelése:

“(…)for the conference are lots of Vice Presidents, Senior Vice Presidents and all kinds of fluffyfock upper management titles from huge companies. I do not recognize anyone who ACTUALLY DOES SEARCH. All I see are the exact type of people that used to make me want to jump off a ledge at my 9-5 corporate job.”

Laza fordításban:
“Vagyis a konferencián megjelentek a nagymenők, elnökök meg ilyesmi menő címekkel rendelkező emberek nagy cégektől, és nem látok senkit lassan aki valójában a kereséssel foglalkozik. Azokat az embereket látom akik miatt otthagytam a 9-től 5-ig céges melómat.

Na igen. Elkezdődik a rongyrázás, nagy cégek is megjelenmnek a pályán, nem csak a szolgáltatást megvásárlók, hanem a szolgáltatók oldalán is, szóval izgalmas időszak elé nézünk 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink