Ollé, érdekes dolgok a csőben!
A Google teszteli a site targeted hirdetéseket CPC alapon.
Aki nem ismeri, annak:
A site targeted hirdetés azt jelenti a Google AdWords-ben, hogy kiválasztom azt a weboldalt amely az AdSense program keretében hirdetéseket enged az oldalán (beteszi a kódot, a Google pedig beválogatja neki a releváns tartalmú hirdetést). Ez a lehetőség eddig csap CPM alapon volt elérhető, vagyis ezer megjelenésenként számlázva.
Igazából sok ügyfélnél teszteltem, de mindig a végén mindig győzött a SERP, a CPC, hiszen néhol többszöröse volt az átkattintás ára mint a „normál” rendszerben. Ráadásul olyan licittel amellyel a kattintásonkénti ár megérte volna, azzal meg nem került fel a hirdetésem.
Ebből a nézőpontból érdekes a site targeted CPC alapú árazása.
Sajnos egyenlőre csak az Újvilágban elérhető, ott is külön kell regisztrálni…
Remélem nemsokára áthozzák ide is!