Site targeted CPC priced

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Ollé, érdekes dolgok a csőben!

A Google teszteli a site targeted hirdetéseket CPC alapon.

Aki nem ismeri, annak:
A site targeted hirdetés azt jelenti a Google AdWords-ben, hogy kiválasztom azt a weboldalt amely az AdSense program keretében hirdetéseket enged az oldalán (beteszi a kódot, a Google pedig beválogatja neki a releváns tartalmú hirdetést). Ez a lehetőség eddig csap CPM alapon volt elérhető, vagyis ezer megjelenésenként számlázva.
Igazából sok ügyfélnél teszteltem, de mindig a végén mindig győzött a SERP, a CPC, hiszen néhol többszöröse volt az átkattintás ára mint a “normál” rendszerben. Ráadásul olyan licittel amellyel a kattintásonkénti ár megérte volna, azzal meg nem került fel a hirdetésem.

Ebből a nézőpontból érdekes a site targeted CPC alapú árazása.

Sajnos egyenlőre csak az Újvilágban elérhető, ott is külön kell regisztrálni…
Remélem nemsokára áthozzák ide is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink