Stressz nélkül

Tartalomjegyzék

De jó is lenne!

Most olvastam egy cikket, kvázi reklám (még ha finoman burkolva is).

Úgy tűnik mindenféle kritikai érzék nélküli újságíró ő, beszélget az étrendkiegészítőt árusító MLM (Multi-Level-Marketing) szakemberrrel. Itt szó sincs termékről, hanem szinte az egész a nagy léről és a gondtalan életről szól. Mert biztos

Bocsánat, de erősen kételkedem. És kellett volna kérelkednie az újságírónak is – már ha pártatlan szeretett volna maradni. Mert egy ilyen mondatot kritika nélkül hagyni:

„”A 21. század köztiszteletben álló, elismert személyisége az új típusú vállalkozó lesz”

Vagyis aki az MLM-et (melynek szerves része a belebeszélős, szebbjövőt örüljünknagyonegymásnak hajcsárduma) most kiviszi az internetre, az bizony köztiszteletet érdemel. Naná.

Momentán annyi történik, hogy a napi 50 visszautasítást nem az arcába kapja majd a köztiszteletben dolgozó vállalkozó, hanem e-mail-ben. Mert ennek a vége úgyis az, amikor spam-et gyárt kézzel, kommentszemetel, és fórumgyaláz. De kitaláltak már ezernyi más, a netet munkára és szórakozásra használó embert idegesítő metódust is.

Kíváncsi lennék mi vitte rá az újságírónőt arra, hogy egy ilyen cikket megírjon. De ha már megírta, akkor ne lássa át hogy mekkora hiba mindezt kritika nélkül leközölni, reklámozni valami olyat ami 100-ból 95 embernél eleve kudarcra ítélt próbálkozás, piramis rendszer…

Jut eszembe. A PCWorld amerikai kiadásának végén van egy cikk, The Power of Negative Thinking címmel. Nagyszerű olvasmány, egy kis szösszenet arról, hogy a nagy pozitív életszemlélet világképben bizony van helye a negatív gondolkodásnak. Mert ha mindig és mindent dícsérünk, akkor az a kritika amely előrébb visz egy gondolatot, céget, embereket, az hiányozni fog a rendszerből. Kritika nélkül nem lesz jobb a világ.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink