Sokszor kérdi ügyfél, hogy akkor ő most miért nem látja a hirdetést, amikor rákeresett az egyik kulcsszóra. És ilyenkor jön a hosszú lista, gondoltam leírom:
– Amikor kereste, abban az órában a hirdetés nem futott
– Olyan nyelvű oprendszerrel netezik amit nem jelöltem be a nyelvek között megjelenésre
– A napi büdzsé kevesebb mint az összes megjelenéshez elégséges, ezért a rendszer éppen nem jeleníti meg
– A minőségi pontszám miattt épen most nem jelenik meg (hátrébb csúszott, és nem látszik)
– Az adott IP cím olyan területről érkezőnek látszikamelyet kizártunk a megjelenésekből
– Az adott IP cím olyan helyen van amit kizártunk a megjelenésekből
– Belépve netezik, és a keresési múltja alapján a rendszer nem érzi relevánsnak a hirdetés megjelenítését (ez ritka, mert a saját iparágában/témájában tuti sokat keresgél) – de lehet hogy a gmail-ben egészen másról levelez, és ezért.
Neked jut még eszedbe eshetőség?
És sorban az olvasók tippjei:
– akkor keres rá amely időszak a beállításokban nem aktív (ezt írtam én is)
– broad keresésben nézi azt a szót ami exact beállításban van csak (ez trükkös, szerintem nem zárja ki a dolgot, csak akkor ha ő hosszabb kifejezést ír be vagy variálja a szórendet)
– pozíciópreferencia beállítást használok, és éppen nem „fér” be a megjelenített hirdetések közé
– ha adott IP címről sokszor keresnek erre, de nem kattintanak
– elfogyott a napi keret (jóóó!)
– Olyan „egyéb” szóval kombinálja a keresőkifejezést, ami kizáró kulcsszó.