Szerencsétlen elhelyezés

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Már írtam róla. Olyan hirdetésekre gondolok, amelyek a környezetük miatt más értelmet kapnak, vagy nagyon blődlinek látszanak. Úgy tűnik a szerencsétlen elhelyezés néha szerencsés, a reklám tovább él, szóbeszéd tárgya lesz a neten. Egy kis gerillamarketing ingyen.

Íme a példák:

 

Media_httpamadeoblogc_rpjtz

 

 

Media_httpamadeoblogc_nxbbb

 

 

Media_httpamadeoblogc_iiwzs

 

 

Media_httpamadeoblogc_zedgc

 

 

Media_httpamadeoblogc_eldir

 

 

Media_httpamadeoblogc_bzdiz

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink