Szeretnék egy fícsört

Tartalomjegyzék

A Google AdWords-öt használva el lehet helyezni banner hirdetéseket is az AdSense hálózat weboldalain. Hurrá, eddig nagyon jó, használom is. Akár az ügyfelek saját bannerjeit szerkesztjük át olyanra amit a Google elfogad (mert „mezei” banner nem mehet fel a Google rendszerébe – saját szabályaik szerint is le kell gyártani), vagy használom a bannerkésítp eszközt. A lényeg hogy mostanra már az ügyfeleim komoly része használja a bannert mint megjelenési lehetőséget.

És jön is a kérés, hogy akkor mutassak egy helyet ahol megjelenik. A keresést már értik, hogy ott sem jelenik meg mindig, és nem mindenkinek, függ egy halom változótól, de legfőképpen az ember keresési múltjától, és a Google által, róla tárolt adatoktól.

De akkor is, ott van a lehetőség hogy csekkolja az ember. AdWords Preview Tool, és akkor is látom hogy a hirdetésem ott lehetne-e, ha nekem konkrétan mots nem mutatta meg a rendszer (mert mondjuk földrajzilag kívül esek a hirdetés célzásától).

De mi a helyzet a bannerekkel? Sokkal nagyobb megjelenésszám, sokkal isebb esély hogy az ember böngészgetve megtalálja. Az első napokban ennél még nehezebb, mert a rendszer még nem mutatja meg (a minta méretére hivatkozva) hogy hol jelentek meg a hirdetéseim, hányszor. Néha még a reportolás is megcsusszan, adott napon belül van olyan hogy a keresés számai látszanak, de a tartalom még nem reportolt mondjuk délelőtt 10-kor.. (ilyenkor ugye a keresés magasabb árai eltorzítják az account CPC árait, és jöhet a para hogy akkor mi történt…

Szóval ha lehetne egy nagy kérésem, akkor kívánnék egy banner előnézeti eszközt, amely beszippantja az adott célzott domain (vagy amit a rendszer javasol automatán) képét egy aktuális aloldalla, és benne a bannert. Ha nem látható, akkor azt hogy nem látható. De most órákat kell nyomozni hogy eljussak egy olyan képig ahol VÉGRE! látható a saját banner.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink