Szimulátor

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A Google teszt után szépen bevezeti (lassan, lépésenként) a licit szimulátort:

Media_httpjabjabblogc_hsudl

Nem rossz, biztos lesz aki ennek hatására emel a licitjén. Főleg azok akik nem látják át a dolgot. Mert ugye nem a katt ára számít, hanem az, hogy értékes forgalom jusson az oldalra. És sokszor nem az első hely az ahonnan a legjobb a befektetés megtérülése. De nem baj, a Google-nek biztosan jó lesz, bár én inkább egy ROI csúszkát látnék szívesen 😉

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink