Timeframe

Egy egy friss Google AdWords büdzsé beállítási lehetõség.

Várható volt, mert aki nem csekkolja a kampányait naponta, azzal biza elõfordul hogy el akar mondjuk költeni 30 rugót a következõ 3 napban, majd amikor a napi 1.000 forint nem fogy el, akkor a hónap végére kevesebbet költött (vagyis kevesebb fizetett látogatót hozott az oldalra) mint tervezte.

Igen, tudom hogy az AdWords ezt egy bizonyos szintig kompenzálja. Vagyis ha Karácsony napján az 1.000 Ft helyett csak 800-at költött el a rendszer (ennyi volt a keresés összesen), akkor a következõ napon egyszerûen 1.200 Ft-ig fut a költés. De mi van akkor, ha a megjelölt 30 napból valamilyen fura napi szezonalitási dolog miatt 15-ben nem fogy el a napi költési limit, de fennmaradó 15 nap bõven kompenzálna ezért?

Ezekre az esetekre vezette be a Google a Havi büdzsé beállítást.

Nehéz olyan témát találni amely ennek a nagyon erõsen hullámzó érdeklõdésnek megfelel, de biztosan van olyan. Mondjuk legy ez egy póker cuccokat árusító cég, aki szeretne folyamatosan ott lenni amikor a tévében póker meccsek mennek, vagy amikor a Pókerarc megy a tévében. De mivel az erre való keresés erõsen napi szezonalitást mutat, így a megoldás a havi büdzsé.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink