Triplázás

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A múltkor a duplázás volt a téma, ma reggel lőttem egy triplát:

Media_httpamadeoblogc_zfkkc

Elsőként itt figyel 3 azonos cégtől származó hirdetés. Ez vajon hogyan lehet? Az Etarget ezt engedi (a Google nem).

A második probléma a méretezés, de ez megeshet hogy nem a kód hibája.

Az már csak hab a tortán hogy az origo még mindig hirdet az olimpiára, valaki szóljon nekik hogy végetért!
(vagy cseréljenek szöveget, mert mostantól a percről percre már senkit nem érdekel).

Mivel ez a hétfő reggeli fikaposzt lett, úgyhogy idefér az a hirdetés amit ugyanezen a lapon, a már betett hirdetés fölött találtam:

Media_httpamadeoblogc_wceyq

És ezt látom kattintás után:

Media_httpamadeoblogc_ndrxe

Na tessék…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink