Tudom mit tettél tavaly nyáron

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Az AdWords accountoddal…

Media_httpamadeoblogc_fnldt

Eddig is volt a Tools menüpont alatt egy lehetőség lekeresni hogy mikor melyik felhasználó mit változtatott a kampányon. De annak hatásait bogarászhatta az ember egy darabig, amíg kiderült, azért ment fel egy kampány átlag kattintás ára, mert a kedves megbízó úgy érezte hogy a licit nem elég, oda kéne pörkölni a kunkurrencia kulcsszavaira.

Mostantól azonban ennek vége. Grafikusan is elemezhető az egyes döntések, beállítások és változtatások hatása a megjelenések, kattintások, átkattintási arány, költés és a konverziók számára.
(mivel az adat rendelkezésre áll, betehették volna még a CPC és a konverzió ára lekérdezést is).

Mindenesetre nagyszerű grafikon, használható és informatív. Grat.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink