Kezdem azt érezni, hogy ez lesz a következő időszak durranása.
Az új kezelői felületről szóló hírek először csak kiszivárogtak, majd volt egy bejelentés, béta tesztre lehet jelentkezni, majd kapott egy saját site-ot.
Hát igen. Ez nem okozhat frusztált és távozó fizetős vendégeket, időben el kell kezdeni a bevezetést.
Ha jól látom, ez egy jól szervezett re-launch lesz.
A site-on fenn vannak videók az új felületről, és egy komplett How-To Guide is.
Belekukkantottam, a legizgalmasabb változások amiket láttam:
– Kicsit összegyúrták a felületet az Analytics grafikonkészítőjével, és a Reportok helyett egyből láthatóak grafikus felületen az eredmények.
(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)
– Azonnali változtatásokra lehetőség (nem kell elnavigálni az adott aloldalra, hanem egyből azon a felületen amit látunk)
(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)
vagy ugyanez a büdzsével:
(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)
– egy kicsit belegyúrták az AdWords Editor ügyes megoldásait, és navigációját az online felületbe:
(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)
– a Placement Performance report is „lediplomázott”, és kijött a felületre a Reportok fül alól:
(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)
Nagy hirtelen ennyi. Remélem nemsokára tesztelhetem én is (már jelentkeztem béta tesztre).