Új AdWords felület

Tartalomjegyzék

Kezdem azt érezni, hogy ez lesz a következő időszak durranása.
Az új kezelői felületről szóló hírek először csak kiszivárogtak, majd volt egy bejelentés, béta tesztre lehet jelentkezni, majd kapott egy saját site-ot.

Hát igen. Ez nem okozhat frusztált és távozó fizetős vendégeket, időben el kell kezdeni a bevezetést.
Ha jól látom, ez egy jól szervezett re-launch lesz.

A site-on fenn vannak videók az új felületről, és egy komplett How-To Guide is.
Belekukkantottam, a legizgalmasabb változások amiket láttam:

– Kicsit összegyúrták a felületet az Analytics grafikonkészítőjével, és a Reportok helyett egyből láthatóak grafikus felületen az eredmények.

(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)

– Azonnali változtatásokra lehetőség (nem kell elnavigálni az adott aloldalra, hanem egyből azon a felületen amit látunk)

(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)

vagy ugyanez a büdzsével:

(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)

– egy kicsit belegyúrták az AdWords Editor ügyes megoldásait, és navigációját az online felületbe:

(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)

– a Placement Performance report is „lediplomázott”, és kijött a felületre a Reportok fül alól:

(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)

Nagy hirtelen ennyi. Remélem nemsokára tesztelhetem én is (már jelentkeztem béta tesztre).

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink