Új AdWords interface

Tartalomjegyzék

Már tesztelem egy pár napja, megpróbálom összeszedni az első megérzéseket, hibákat.

A legfontosabb atz első benyomás. Nekem kicsit nehezebben navigálhatónak tűnik, hasonlít a Yahoo felületére. Ez igazából – sajnos – nem dícséret, mert a Yahoo felülete nehezen kezelhető.
A navigáció az ami kicsit zűrös az új Google felületben, de ez alatt nem azt értem hogy nem lehet megtalálni hogy mi hol van, hanem hogy most éppen hol vagyok, az az infó nekem a hiányos.

Egy pár hibára is leltem.

Első, hogy szimplán nem látszanak a video banner hirdetések az új felületen.
De  banner hirdetések sem. Adataik sem.

Az MCC-ben a Pro Center tab nem létezik, vissza kell váltanom ha akarom használni…

Az Ad Schedule ablakra sokáig néztem bambán, amíg rájöttem, hogy itt bele kell kattintani valahová, és lehet editálni a megjelenések időszakait.

Media_httpamadeoblogc_jcciv

Media_httpamadeoblogc_uieic

Az sem lenne baj, ha a kampány vége dátumot lehetne egyszerre változtatni az accountban levő összes kampányra:

Media_httpamadeoblogc_yogar

De ettől eltekintve sok sok pluszt ad, amit még tanulnom kell hogy használni tudjam.

Sokoldalú, viszont nehezebben áttekinthető mint az előző.

De hogy javasoljak is egy pár dolgot:

1, Az adatok feletti grafikon önkényesen választja meg hogy mi legyen a függőleges tengelyen. Ha már itt tartunk, bizony jó lenne ha a tengelyt néha twek-elhetném, és mondjuk (hogy grafikusan is összehasonlíthatóak legyenek az egyes kampányok) mondjuk fixálnám az általam megadott értékeket…
(ez momentán az Analytics grafikonoknak sem ártana)

2, Beállításként hasznos lehetne a felül összesített táblázat (tekintettel arra, hogy néha eléggé nagy méretű táblázatok is összejönnek a felületen). Mondjuk a kulcsszavaknál a Total Search és a Total Content felülre is beállítható lenne a Filters and Views menüben.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink