Új AdWords interface

Már írtam róla, de akkora volt a csend körülötte, hogy biztosra nem tudtuk.

De mégis, itt van, az új AdWords interface.
Talán nem pont így fog kinézni, de biztos hogy izgalmas lesz:

Media_httpamadeoblogc_ximjy

Az újdonságok közül az izgalmasabbak az Inside AdWords blog szerint:

  • Grafikonok a Kampány Management oldalon
  • Reklámcsoportokon átívelő nézet (?) – egyetlen oldalon belül editálható kulcsszavak, placementek vagy reklámok több reklámcsoportból.   
  • Kulcsszó vagy licit változtatás azon az oldalon ahol látható (igen, ez jó, mert néha egy kulcsszó miatt meg kellett várni míg lejött az oldal) 
  • Könnyebb tartalmi hálózat kezelés. Placement statisztikák kikerülnek a Reportokból, és a kampány kezelése közben is láthatóak, és változtathatóak egyből.

Kíváncsian várom a továbbiakat! A béta teszt alatt biztosan lesznek további javaslatok amelyeket beépítenek a rendszerbe. 
 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink