Már írtam róla, de akkora volt a csend körülötte, hogy biztosra nem tudtuk.
De mégis, itt van, az új AdWords interface.
Talán nem pont így fog kinézni, de biztos hogy izgalmas lesz:
Az újdonságok közül az izgalmasabbak az Inside AdWords blog szerint:
- Grafikonok a Kampány Management oldalon
- Reklámcsoportokon átívelő nézet (?) – egyetlen oldalon belül editálható kulcsszavak, placementek vagy reklámok több reklámcsoportból.
- Kulcsszó vagy licit változtatás azon az oldalon ahol látható (igen, ez jó, mert néha egy kulcsszó miatt meg kellett várni míg lejött az oldal)
- Könnyebb tartalmi hálózat kezelés. Placement statisztikák kikerülnek a Reportokból, és a kampány kezelése közben is láthatóak, és változtathatóak egyből.
Kíváncsian várom a továbbiakat! A béta teszt alatt biztosan lesznek további javaslatok amelyeket beépítenek a rendszerbe.