Új AdWords interface

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Úgy tűnik sokaknak nem tetszik, idegenkednek az emberek az újtól.
Bevallom, nekem is rendesen időbe telt amíg „ráéreztem” az ízére, most már csak akkor váltok vissza amikor egyes szolgáltatások az új felületen nem elérhetőek.

A Search Engine Roundtable olvasói között lefuttatott NEM reprezentatív minta szerint:

Media_httpfarm4static_bsdlj

Kíváncsi vagyok, hogy mennyire változnak (és milyen irányban) az idő múlásával.
Viszont az tény, hogy napi 8-10 órát ezzel foglalkozva is hetek kellettek míg „ráéreztem az ízére”, kezdő felhasználókat elriaszthatja a hosszú tanulási görbe…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink