Új Google AdWords kulcsszó eszköz

Tartalomjegyzék

Tesztelgettem, de ennél több időm most nem volt rá.
Remélem lesz rá lehetőségem visszatérni és elemezni kicsit mélyebben.
Az új Kulcsszó keresés alapú eszköz

Egy megadott landing page-hez gyűjt össze olyan kereséseket, amelyek előfordultak a Google-ben történt keresések között, javaslatokat tesz arra hogy milyen kulcsszavakat kéne még bevenni.

Ha AdWords fiókba belépve használod, akkor csak azokat a kulcsszavakat mutatja meg amelyeket nem használsz.

Ha nem te vagy a tulaj (mondjuk rákeresel a versenytárs webáruházára), akkor nem veszi ki azokat a kulcsszavakat amelyekre ő hirdet, hiszen ezzel akkor üzleti titkot árulna el neked. Ja, és ha nem te vagy a tulajdonosa az adott oldalnak (a belépéseddel azonosít be, vagyis akinek MCC-je van az mit lát?), akkor max 100 kulcsszóig mutat (a keresések száma szerint csökkenő sorrendben számolja a 100-at)

A kulcsszó melletti nagyítóra kattintva a Google Insights for Search oldalra visz a rendszer (kér hogy itt nem hajlandó a beálított nyelv és ország szerinti szűkítésre (Worldwide jön be alapból).

(Ha elérhető) akkor a kulcsszavakat kategóriákra bontja.

Megadható a weboldal vagy landing page címe, a kulcsszavak, plusz hogy hol keresse:

Media_httpamadeoblogc_ibcid

és lehet tovább szűkíteni:

Media_httpamadeoblogc_fhuxs

És a végén exportálni az AdWords accountba.

Kér hogy ez a fícsör egyelőre nem automatikus, hanem ki kell vinni egy excel file-ba, és onnan megy tovább. Egyszerűbb lenne ha kérné a belépés adatait, kiválasztható lenne a kampány, remklámcsoport, és huss.
De így is érdekes.

Ja és még valami:

Media_httpamadeoblogc_ubtdc

Vagyis nálunk nem működik úgy ahogyan kéne… Elérhető, de nem megy üzemszerűen.

Ahol viszont elérhető, itt ilyeneket is mutat:
Havi keresések száma, veresenyhelyzet, javasolt licit hogy a felső három hirdetés közé kerülhessen, valamint ad/Search share (a hirdetésekben/keresésekben megjelenési részarány)

Media_httpamadeoblogc_rgiuc

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink