Tesztelgettem, de ennél több időm most nem volt rá.
Remélem lesz rá lehetőségem visszatérni és elemezni kicsit mélyebben.
Az új Kulcsszó keresés alapú eszköz
Egy megadott landing page-hez gyűjt össze olyan kereséseket, amelyek előfordultak a Google-ben történt keresések között, javaslatokat tesz arra hogy milyen kulcsszavakat kéne még bevenni.
Ha AdWords fiókba belépve használod, akkor csak azokat a kulcsszavakat mutatja meg amelyeket nem használsz.
Ha nem te vagy a tulaj (mondjuk rákeresel a versenytárs webáruházára), akkor nem veszi ki azokat a kulcsszavakat amelyekre ő hirdet, hiszen ezzel akkor üzleti titkot árulna el neked. Ja, és ha nem te vagy a tulajdonosa az adott oldalnak (a belépéseddel azonosít be, vagyis akinek MCC-je van az mit lát?), akkor max 100 kulcsszóig mutat (a keresések száma szerint csökkenő sorrendben számolja a 100-at)
A kulcsszó melletti nagyítóra kattintva a Google Insights for Search oldalra visz a rendszer (kér hogy itt nem hajlandó a beálított nyelv és ország szerinti szűkítésre (Worldwide jön be alapból).
(Ha elérhető) akkor a kulcsszavakat kategóriákra bontja.
Megadható a weboldal vagy landing page címe, a kulcsszavak, plusz hogy hol keresse:
és lehet tovább szűkíteni:
És a végén exportálni az AdWords accountba.
Kér hogy ez a fícsör egyelőre nem automatikus, hanem ki kell vinni egy excel file-ba, és onnan megy tovább. Egyszerűbb lenne ha kérné a belépés adatait, kiválasztható lenne a kampány, remklámcsoport, és huss.
De így is érdekes.
Ja és még valami:
Vagyis nálunk nem működik úgy ahogyan kéne… Elérhető, de nem megy üzemszerűen.
Ahol viszont elérhető, itt ilyeneket is mutat:
Havi keresések száma, veresenyhelyzet, javasolt licit hogy a felső három hirdetés közé kerülhessen, valamint ad/Search share (a hirdetésekben/keresésekben megjelenési részarány)