Frissült a Kulcsszó Eszköz a Google AdWords-ben.
Nálam egyelőre ebből annyi látszik, hogy az eldugott (Opportunities fül alatt, bal oldal dobozban az eddigi Tools menüpont helyett), hogy kiválasztható lett hogy mely nyelvre, és mely országra célozva szeretnék ügyes kulcsszó javaslatokat:
Másoknak azonban már kinn van a full fícsör egészen friss kulcsszó eszköz, amely úgy tűnik (végre) egybegyúrta az Insight for Search és egyéb eszközöket, filterezhető, és kategóriák szerint is nézegethető:
(a kép innen)
Utólagos bejegyzés:
A hivatalos Inside AdWords blogban is bejelentették az új eszközöket, (igen, többes szám!).
Szóval nem csak a KeyWord Tool frissült, hanem a Placement Tool is. Arról egy screenshot:
Az új Placement Tool lényege, hogy az eddigi keresési mód helyett (amely külön külön adta a lehetőséget a keresésre, most összetett keresésre is használható a rendszer, vagyis mondjuk adott céloldalra, egy kategórián belül, és mondjuk banner hirdetések. (Ugye lehet az hogy egy adott domain alatt többféle téma is van, mondjuk egy hírportálon, gyűjtő oldalon vagy videomegosztón).