Utcaszintű térkép bejárással #2

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Tegnap írtam róla, máris itt az első furcsaság.

Las Vegas, a Bellagio előtt egy mozgó óriásplakát, félre nem érthető tartalommal.

 

Media_httpamadeoblogc_recfh

Mivel ez tényleg nem szűrhető, mi a teendő? (Jelzem ez csak Amerikában gond, itthon egyszerűen tudomásul vesszük, hogy a buszmegállóban kitett plakátok is néha erősebbek mint ez, szóval ennyi. Ráadásul a gyerekek az utcán is ugyanúgy látják, nem csak az utcáról készült fényképen…)

Nem is csoda hogy az első hozzászólás a Google Sightseeing blog-on:

“I find real life to be inappropriate at times. Could I ask Google or some similar organization to come over to where I live and censor it for me?”

Vagyis:

A való életet is néha helytelennek érzem. Megkérhetem a Google-t vagy valami hasonló szervezetet hogy jöjjenek át hozzám, és cenzúrázzák számomra?

 

Utólagos bejegyzés: itt a másik:

Media_httpamadeoblogc_xggeu

 

De szerintem ezzel dicsekednek, ugyanis ez a Googleplex közelében van, Palo Alto-ban.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink