Vajon

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Media_httpamadeoblogc_fmgxy

Csak egy kusza gondolat:

Ha a Google-nek bejön a megváltoztatott algoritmus a top pozícióra (Sárga ház – kiemelt reklámok a találatok felett), akkor vajon mi fogja visszatartani őket attól, hogy a mostani sorrend számítás algoritmuson is változtassanak?

Ugye a helyzet analóg (részben). A pozíció függ a licittől, a minőségi pontszámtól, az ár pedig függ a mögötted levő licitjétől. Ha ezt megváltoztatják arra, hogy a katt ára nem a mögötted jövő licitjétől, hanem a te max cpc licitedtől függ?

Juj, rágondolni is rossz.

 

 

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink