Végtelenül szimpatikus

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

hozzáállás. Data Liberation Front (szerintem hajaznak a Brian életében a Palesztin Felszabadítási Frontok és a Felszabadítási Fron Palesztínáért, valamint az Öngyilkos Front közötti kavarra), arra “szerződött”, hogy megoldja és közzé tegye hogy hogyan lehet a Google termékekből, és termékekbe adatokat exportálni/importálni.

Tetszik. Ami azonban ennél még jobban tetszik, az a hozzállás. Vagyis nem a zártsággal kell megtartani a felhasználókat, hanem azzal hogy olyat kapnak szolgáltatásként ami miatt maradni fognak.

Gratt.

(csak halkan jegyzem meg, az AdWords-be és -ből egyszerű az adatmentés, az Analytics-nél mezei felhasználó csak kifelé menthet, befelé eléggé macerás…)

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink