Walk-in

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Amikor szállodát vezettem (ez nem nagyzolás, valóban vezettem szállodát), akkor csúcsszezonban egy adott szint felett már nem adtunk több szobát a nagy ügynökségeknek, hanem inkább fenntartottuk a walk-in vendégek részére.

Walk-in az aki besétál az utcáról, körülnéz, kicsit alkuszik, és vásárol (esetünkben megszállt).

Szerettük a Walk-in vendégeket. Elsőként azért, mert több volt a bevételünk belőlük mint a nagyban, csomagban vásárló ügynökségektől. Ugyanis 20-25% kedvezménnyel is többet fizettek mint a nagyon komoly mennyiséget és ezzel kedvezményeket kiharcoló utazási irodák
(persze az utazási irodák hozták a mennyiséget, természetesen hogy ők kaptak akár 60%-ot is (amikor lefoglalt három szobát egész évre, és fizette ha megtöltötte ha nem).

De a walk-in másért is jó vendég volt. Például mert úgy hozott döntést hogy megnézte a szállodát, elégedett volt a választásával, és szinte kivétel nélkül kellemes vendég lett belőle.
(na jó, ehhez azért kellett egy olyan szolgáltatás, szobák, staff, eszközök, minden ami egy szállodában a minőséget nyújtani tudja).

Itthon amikor elkezdtem a keresőmarketinggel foglalkozni, akkor még nem voltak walk-in vendégeim. Mostanában viszont vannak, a munkáim egy lényeges része tőlük jön. Mert hallottak rólam, tetszett a blog, másnak készített munkám tetszett, stb).

Ezek az ügyfelek tudatosabbak mint a többiek (általában, nem mindegyik), ésszel szelektál, válogat, tud kérdezni és kérni, felismeri hogy hagyni kell dolgozni, és egyben motivál, ezzel hozza ki a legtöbbet belőlem.
Szeretem a walk-in ügyfeleket.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink