Weighted Sort – Súlyozott sorbarendezés

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

 

Szuper az ötlet, melynek lényege hogy amikor sorba teszel egy adott listát (mondjuk kulcsszavak) mondjuk Bounce Rate szerint, akkor felülre kerülnek azon kulcsszavak amelyeknek 100%-os a Bounce Rate-je, de lényegtelen a hatásuk, mert összesen 1 látogatásról van szó. Milyen jó lenne, ha mondjuk sorba rakhatóak lennének egy második jellemző alapján is, mondjuk súlyozva a megjelenések számával (és akkor tényleg a fontos kulcsszavak kerülhetnek felülre).  

Legjobban a fenti video magyarázza el a lényeget.

A funkció működik a kulcsszavakkal, a Bounce Rate, % of New Visits, valamint a GOALs fül alatt a GOAL Conversion Rate-re. Ugyanígy, az AdWords Beta fül alatt is szuperál.

A technológia adott, kérdés hogy mikortól lesz ugyanez elérhető az AdWords-ben? Mondjuk amikor a kulcsszsvakat nézegetem, a CTR %-ok súlyozva a kattintásom számával súlyozottan. Vagy mondjuk a Networks fül alatt az Automatic placementeket tudnám így súlyozva fontosság szerint sorba tenni (CTR kattintási számmal súlyozva).

Summázva, egy ügyes megoldás az Analytics-ben, várjuk a bevezetését az AdWords-ben!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink