Szuper az ötlet, melynek lényege hogy amikor sorba teszel egy adott listát (mondjuk kulcsszavak) mondjuk Bounce Rate szerint, akkor felülre kerülnek azon kulcsszavak amelyeknek 100%-os a Bounce Rate-je, de lényegtelen a hatásuk, mert összesen 1 látogatásról van szó. Milyen jó lenne, ha mondjuk sorba rakhatóak lennének egy második jellemző alapján is, mondjuk súlyozva a megjelenések számával (és akkor tényleg a fontos kulcsszavak kerülhetnek felülre).
Legjobban a fenti video magyarázza el a lényeget.
A funkció működik a kulcsszavakkal, a Bounce Rate, % of New Visits, valamint a GOALs fül alatt a GOAL Conversion Rate-re. Ugyanígy, az AdWords Beta fül alatt is szuperál.
A technológia adott, kérdés hogy mikortól lesz ugyanez elérhető az AdWords-ben? Mondjuk amikor a kulcsszsvakat nézegetem, a CTR %-ok súlyozva a kattintásom számával súlyozottan. Vagy mondjuk a Networks fül alatt az Automatic placementeket tudnám így súlyozva fontosság szerint sorba tenni (CTR kattintási számmal súlyozva).
Summázva, egy ügyes megoldás az Analytics-ben, várjuk a bevezetését az AdWords-ben!