Yahoo

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A YAHOO volt az első kereső amit elkezdtem használni.

Akkoriban még érdemes volt az Excite, AltaVista és az AskJeeves eredményeket hasonlítgatni, és szépen kimazsolázni mi abból a megtekintáre érdemes. Ne feledd, akkoriban a dial-up volt a legszuperebb hozzáférés, nem volt még bródbend meg vifi sem 🙂 Szóval a keresgélés is időt vett igénybe. Meg pénzt is egyben.

Ma már furcsa ha nem hasít a net itthon legalább egy megával, és a videó nem is akkora nagy szám. Nem a gépről, hanem a neten letöltve. (emlékszem, volt olyan DOS-os progim, amin egy meztelen nő volt, fel-alá futott a kép, és mozogtak a cicik 🙂 Az volt akkoriban a videó 🙂

És mégis, változik a világ. Ha keresek, akkor szinte csak a Google-t használom, a Yahoo e-mail címeket azonban megtartottam. Szeretném ha elérhető lenne a Yahoo PPC rendszere nálunk is, de egyenlőre kicsi piacnak számítunk.

Mi lehet az ok???

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink