Felejtsd el a silókat

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Sokan esnek abba a hibába, hogy minden kampány, sőt, minden kulcsszót önálló entitásként kezelnek és nem veszik figyelembe, hogy egy felhasználó általában több keresés, több weboldal látogatás után dönt csak. Vannak persze kivételek, de általában jellemző, hogy az egyes kampányok, az egyes hirdetési hálózatok egy egészet alkotva hoznak sikereket.

A kampányok egymást segítő hatásairól webináriumunkon beszéltünk, de érdemes elolvasni a silókról írt elmélkedésünket is.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink