Felejtsd el a silókat

Dátum: 2015. 12. 18.


Sokan esnek abba a hibába, hogy minden kampány, sőt, minden kulcsszót önálló entitásként kezelnek és nem veszik figyelembe, hogy egy felhasználó általában több keresés, több weboldal látogatás után dönt csak. Vannak persze kivételek, de általában jellemző, hogy az egyes kampányok, az egyes hirdetési hálózatok egy egészet alkotva hoznak sikereket.

A kampányok egymást segítő hatásairól webináriumunkon beszéltünk, de érdemes elolvasni a silókról írt elmélkedésünket is.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Felejtsd el a silókat