Google Analytics 4: E-KER Vekker

Vendégek voltunk: Google Analytics 4 az E-KER Vekkerben

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Egyre több cég figyel fel az új Google Analytics 4 lehetőségeire, arról pedig nemrég írtunk, hogy ekereskedőknek (is) mennyire hasznos ez az új főverzió. Erről beszéltünk nemrég az E-KER Vekker podcast-ben is.

Ahogy a performance marketing világában a 3rd party cookie-k körüli változások számítanak az egyik forró témának, úgy az analitika világában most a Google Analytics 4 tartja lázban a szakmát.

Mi is jórészt erről írtunk az utóbbi időben ezen a blogon, legutóbb pedig az E-KER Vekker podcastben beszélgettünk a témáról. A teljes adást meghallgathatod kedvenc podcast appodban vagy az alábbi lejátszóban:

A végére pedig egy kis (ön)reklám: ha szeretnéd bevezetni a Google Analytics 4-et és ehhez segítségre volna szükséged, írj nekünk 😉

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink