Analytics

Mérni, mérni, mérni… ezt is megtanulhatod ezekből a cikkekből


Főleg keresőoptimalizálással foglalkozó cikkekben szokták ecsetelni, hogy mennyire jó vagy nem jó dolog, ha a weboldalunk biztonságos kapcsolaton kommunikál a felhasználóval. Pedig van ennek egy analitikával kapcsolatos vonzata is, amiről már ritkábban esik szó.

Tovább olvasom

Sok bosszúságot okoz az oldalak Analytics méréseivel foglalkozó szakiknak, amikor bár minden pöpecül be van állítva Analyticsben, a konverziók (goal-ok, e-ker tranzakciók) egy olyan forgalmi forráshoz kapcsolódnak, ami a fizetési felület vagy például egy külső email marketing szolgáltató.

Nézzük meg, hogyan mérhetjük jól ezeket az eseteket.

Tovább olvasom

Visszafordulási arány

Sok-sok mítoszról kering sok-sok tévhit a munkánkkal kapcsolatban, talán az egyik leggyakrabban emlegetett ilyen félreértelmezett metrika a visszafordulási arány és az oldalon töltött idő Google Analyticsben. Tegyük tisztába, mit is jelentenek ezek a számok és hogy jó-e vagy nem, ha mondjuk 85%-ot látunk?

Tovább olvasom

Pin It on Pinterest