Egy sor változtatást jelentett be a Google a mobilos hirdetések megjelenésével kapcsolatban.
Újra gondolt app install hirdetések
A bejelentés első pontjában az appon belül megjelenő app install hirdetések új ruháját mutatta be. A fontosabb változások:
(előtte és utána: app install hirdetések új ruhában)
- Az Android 5.0 Lollipop-ban bevezetett material design elvek mentén jelenik meg
- A konkrét színt az applikáció elemzésével határozzák meg, hogy illeszkedjen annak elsődleges színvilágához
- Jobban látható az applikáció csillagos értékelése
- Egy „more images” gombra kattintva egy galéria jelenik meg az applikáció képernyőképeivel
Újragondolt szöveges hirdetések
A szöveges hirdetéseket is újragondolták a Google-nél mobil appokban:
Az új kinézetben hangsúlyosabb szerepet kap a címsor, jobban látható minden szöveges elem és talán kevésbé hangsúlyos a megjelenő domain név (ami elsőre problémásnak tűnik, ha valaki ezzel megpróbálna esetleg visszaélni). A céloldalra vezető nyíl is új kinézetet kapott, talán így jobban „illeszkedik” az emberek ujjára.
Az új formátumokra automatikusan áll át a rendszer, nem kell semmit sem módosítani a meglévő hirdetéseinken.