Attribúció – Még mindig kevesen használják

Dátum: 2015. 07. 20.


Egy 2014 novemberében készült kutatás szerint az amerikai cégek 38%-a továbbra sem alkalmaz semmilyen attribúciós modellt.

Attribúció

A silókban gondolkodás miatti elhibázott döntésekről mi is írtunk nemrég, az egyes marketing csatornák egymásra hatásainak elemzéséről webináriumot is tartottunk már.

A problémáról és a lehetőségekről írt egy érdekes összefoglalót nemrég a Marketing Land.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Attribúció – Még mindig kevesen használják