Amikor arról olvas az egyszeri ember fia, hogy Amerikában és még számos országban már többen keresnek mobilon, mint desktop-on, akkor talán annyira nem is meglepő, hogy hasonló arányokat mutatnak ki az email marketing területén is.
Egy 2015 első negyedévét vizsgáló elemzés szerint az email megnyitások jelentős százaléka már mobilon történik, azon belül is főleg iPhone-on.
Azt is érdemes látni, hogy habár az Android-os megnyitások aránya alacsony, ehhez a szinthez mérten elég sok konverzió keletkezik rajtuk. Persze ez továbbra is USA adat. Érdekes volna látni hasonló számokat hazai eDM szolgáltatóktól.
Mit is jelenthet ez itthoni cégek számára?
- Ez is be fog gyűrűzni. Oly’ sok minden begyűrűzik, ez pont miért ne? 🙂
- Legyen mobilra optimalizált jelenlétünk. Tegnapra. Tényleg!
- Legyen mobilra optimalizált emailünk. Teszteljük, de ne csak a saját eszközeinken. Pl. tesztelhetjük ezzel is
- Legyen mobil stratégiánk: egyre többen lesznek, akiket csak itt érhetünk el