Email megnyitások: a mobil itt is a desktopot veri Amerikában

Tartalomjegyzék

Amikor arról olvas az egyszeri ember fia, hogy Amerikában és még számos országban már többen keresnek mobilon, mint desktop-on, akkor talán annyira nem is meglepő, hogy hasonló arányokat mutatnak ki az email marketing területén is.

Email Marketing: megnyitások és konverziós arányok

Egy 2015 első negyedévét vizsgáló elemzés szerint az email megnyitások jelentős százaléka már mobilon történik, azon belül is főleg iPhone-on.

Azt is érdemes látni, hogy habár az Android-os megnyitások aránya alacsony, ehhez a szinthez mérten elég sok konverzió keletkezik rajtuk. Persze ez továbbra is USA adat. Érdekes volna látni hasonló számokat hazai eDM szolgáltatóktól.

Mit is jelenthet ez itthoni cégek számára?

  • Ez is be fog gyűrűzni. Oly’ sok minden begyűrűzik, ez pont miért ne? 🙂
  • Legyen mobilra optimalizált jelenlétünk. Tegnapra. Tényleg!
  • Legyen mobilra optimalizált emailünk. Teszteljük, de ne csak a saját eszközeinken. Pl. tesztelhetjük ezzel is
  • Legyen mobil stratégiánk: egyre többen lesznek, akiket csak itt érhetünk el

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink