GMail hirdetések: reloaded

Tartalomjegyzék

Nagyszerű hír érkezett tegnap a Google-től, aminek most még lehet, hogy kevesen érzik a jelentőségét, de amint mindenki beleharap a jóságba, már el sem meritek hagyni ezt az új hirdetési formát 🙂

GMail hirdetések

A Gmailen belül eddig is megjelentek szöveges hirdetések, ezzel már szinte mindenki találkozott. Nem volt bonyolult dolog, csak a mail.google.com elhelyezésre (placementre) kellett célozni és máris ott voltunk minden GMail felhasználó postaládájában.

Ezeket a szöveges hirdetéseket váltja le most egy új formátum.

Olyan értelemben nem újdonság ez, hogy már hosszú ideje bétaként elérhető volt az olyan ügynökségek számára, mint a JabJab Online Marketing, akkor még GMail Sponsored Promotions néven.

A hirdetés lényege, hogy kombinálják a PPC célzási lehetőségeit az eDM kampányok megjelenésével: amikor a felhasználó meglátja a hirdetés, elsőre egy ún. teaser szöveget lát cégünk nevével és egy kis logóval. Erre kattintva nyílik meg egy általunk feltöltött email tartalom, ami ugyanúgy tovább küldhető emailként, mint bármelyik más, hagyományos email.

GMail hirdetések mobilon

Több template hirdetést is rendelkezésünkre bocsájt a rendszer, amivel akár könnyedén összerakhatunk magunknak egy olyan speciális eDM kampányt, ami a GMail felhasználókat éri el. De lehetőségünk van saját magunk által szerkesztett, HTML formátumú emailre is, amelyre viszont sok-sok korlátozás és szabály vonatkozik. Ezzel viszont akár lead gyűjtő űrlapokat is elhelyezhetünk a megnyitott üzenetbe, így akár ki is hagyható a landing oldal: kevesebb kattintás, (remélhetőleg) több konverzió.

És hát mit ad Isten hogy-hogy nem, épp a GMail hirdetések lesznek az újrainduló webináriumaink első témája 🙂 Így akit jobban érdekel ez a hirdetési lehetőség és korábban még nem iratkozott fel webináriumainkra, az most tegye meg gyorsan!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink