Helyi szakik újfajta hirdetései a Keresőben – egyelőre San Francisco-ban

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Nem is olyan rég említettük meg ezen a blogon is azon találatot, amely helyi szakemberek újfajta listázását mutatta a Google Keresőben. Most megjött a hivatalos bejelentés is.

Helyi szakemberek hirdetése - Google teszt

A funkció a Magyarországon kevésbé használt AdWords Express felületén érhető el egyelőre béta állapotban és csak bizonyos részein a San Francisco-i öbölnek. Ahhoz, hogy bekerüljön egy szaki a hirdetésekbe, először a Google saját minősítésén kell átmennie, ezután nyílik lehetősége arra, hogy névvel, képpel és telefonszámmal jelenjen meg releváns keresésekre.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink