Hogyan reagálnak iparági szereplők a hirdetés blokkolás trendjeire?

Dátum: 2015. 09. 08.


Érdekes és egyesek számára talán meglepő őszinteséggel ír a hirdetés blokkolókkal szembeni harc lehetőségeiről az IAB magyar blogja.

AdBlockers 2015 Q2

A fenti ábrát mi is megosztottuk korábban néhány keresetlen szó körítésében: idén januárra világ szinten és bizony itthoni viszonyok között is megdöbbentő magasságokra ért a hirdetés blokkolók felhasználóinak száma.

Részben ezen jelentés mentén indult meg a nemzetközi és hazai IAB csoportokban diskurzus a lehetőséges megoldásokról. A magyar IAB blog friss cikke az első reakciókból szemléz. Érdekes, hogy egyes nagyobb cégek képviselői mennyire nem értik/látják a probléma gyökerét. Erőből oldanák meg a helyzetet (törvényi tiltás, hirdetés blokkolót blokkoló alkalmazás, stb.) ahelyett, hogy a dolgok mélyére ásnának és feltérképeznék, mitől fordulna meg a fejekben az elgondolás, hogy blokkolni kell az oldalakon látható hirdetéseket.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Hogyan reagálnak iparági szereplők a hirdetés blokkolás trendjeire?