iOS 9 adblocker teszt

Dátum: 2015. 09. 21.


Nem csak hogy rárepültek az Apple felhasználók a hirdetésblokkolókra az iOS 9 érkezésével, de van, aki megpróbálja számokkal alátámasztani a létjogosultságukat.

iOS 9 Ad Blockers

Egy nemrég publikált tesztben például jelentősen lecsökken számos amerikai weboldal betöltési ideje a különféle hirdetésblokkolók használata során. Azt azért hozzá kell tenni, hogy itt messze nem labor körülményekről beszélünk, nem biztos, hogy aki megismétli a tesztet, hasonló arányokat kap.

A New York Times hirdetésblokkolóval és nélküle

Forrás: brooksreview.net

Ami ettől függetlenül érdekes, hogy akár jelentős különbségek is lehetnek a betöltési idők között, ha valaki használ hirdetésblokkolót vagy nem. Fontos üzenet ez a kiadók felé, mert látható, hogy nem csak azért blokkolhatnak felhasználók hirdetéseket, mert esetleg zavaróak, könnyen lehet, hogy “csak” azért, mert szeretnének újra normális tempóban netezni, ami egy adatforgalmában korlátozott mobilnet esetében egyáltalán nem alsó rendű probléma.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

iOS 9 adblocker teszt