iOS 9 adblocker teszt

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Nem csak hogy rárepültek az Apple felhasználók a hirdetésblokkolókra az iOS 9 érkezésével, de van, aki megpróbálja számokkal alátámasztani a létjogosultságukat.

iOS 9 Ad Blockers

Egy nemrég publikált tesztben például jelentősen lecsökken számos amerikai weboldal betöltési ideje a különféle hirdetésblokkolók használata során. Azt azért hozzá kell tenni, hogy itt messze nem labor körülményekről beszélünk, nem biztos, hogy aki megismétli a tesztet, hasonló arányokat kap.

A New York Times hirdetésblokkolóval és nélküle

Forrás: brooksreview.net

Ami ettől függetlenül érdekes, hogy akár jelentős különbségek is lehetnek a betöltési idők között, ha valaki használ hirdetésblokkolót vagy nem. Fontos üzenet ez a kiadók felé, mert látható, hogy nem csak azért blokkolhatnak felhasználók hirdetéseket, mert esetleg zavaróak, könnyen lehet, hogy „csak” azért, mert szeretnének újra normális tempóban netezni, ami egy adatforgalmában korlátozott mobilnet esetében egyáltalán nem alsó rendű probléma.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink