Kereső hirdetések a Google Play Áruházban

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Nem csak a Google.hu és a YouTube rendelkezik keresővel, egyre fontosabb helyek keresés szempontjából az alkalmazás boltok. A Google most elindította saját portáján a hirdetési lehetőséget.

Google Play Kereső hirdetések

Mostantól ha elkezdnünk keresni egy témát a Google Play Store-ban, hirdetések jelenhetnek meg és ezeket hirdetőként könnyedén kezelhetjük AdWordsben.

A Google ezzel párhuzamosan elérhetővé tett egy új konverzió típust mobil app hirdetők számára: sokan úgy hirdetnek, hogy az app letöltéseket nézik konverziónak, ami nyilván nem rossz, de mostantól talán lesz jobb is, mert hogy kit érdekelnek azon felhasználók, akik valamiért csak letöltik az applikációt, de nem veszik használatba. Így aztán mostantól az is mérhető konverzió, ha valaki a Google Play Áruházból letölt egy appot ÉS el is indítja első alkalommal.

Érdemes lehet majd egymás mellé tenni a letöltést, mint konverziót és az első használat számait, hogy kiderüljön, van-e érdemi különbség és ha igen, milyen célzásnál lehetnek problémák.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink