Kereső hirdetések a Google Play Áruházban

Nem csak a Google.hu és a YouTube rendelkezik keresővel, egyre fontosabb helyek keresés szempontjából az alkalmazás boltok. A Google most elindította saját portáján a hirdetési lehetőséget.

Google Play Kereső hirdetések

Mostantól ha elkezdnünk keresni egy témát a Google Play Store-ban, hirdetések jelenhetnek meg és ezeket hirdetőként könnyedén kezelhetjük AdWordsben.

A Google ezzel párhuzamosan elérhetővé tett egy új konverzió típust mobil app hirdetők számára: sokan úgy hirdetnek, hogy az app letöltéseket nézik konverziónak, ami nyilván nem rossz, de mostantól talán lesz jobb is, mert hogy kit érdekelnek azon felhasználók, akik valamiért csak letöltik az applikációt, de nem veszik használatba. Így aztán mostantól az is mérhető konverzió, ha valaki a Google Play Áruházból letölt egy appot ÉS el is indítja első alkalommal.

Érdemes lehet majd egymás mellé tenni a letöltést, mint konverziót és az első használat számait, hogy kiderüljön, van-e érdemi különbség és ha igen, milyen célzásnál lehetnek problémák.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink