Kereső hirdetések a Google Play Áruházban

Dátum: 2015. 07. 30.


Nem csak a Google.hu és a YouTube rendelkezik keresővel, egyre fontosabb helyek keresés szempontjából az alkalmazás boltok. A Google most elindította saját portáján a hirdetési lehetőséget.

Google Play Kereső hirdetések

Mostantól ha elkezdnünk keresni egy témát a Google Play Store-ban, hirdetések jelenhetnek meg és ezeket hirdetőként könnyedén kezelhetjük AdWordsben.

A Google ezzel párhuzamosan elérhetővé tett egy új konverzió típust mobil app hirdetők számára: sokan úgy hirdetnek, hogy az app letöltéseket nézik konverziónak, ami nyilván nem rossz, de mostantól talán lesz jobb is, mert hogy kit érdekelnek azon felhasználók, akik valamiért csak letöltik az applikációt, de nem veszik használatba. Így aztán mostantól az is mérhető konverzió, ha valaki a Google Play Áruházból letölt egy appot ÉS el is indítja első alkalommal.

Érdemes lehet majd egymás mellé tenni a letöltést, mint konverziót és az első használat számait, hogy kiderüljön, van-e érdemi különbség és ha igen, milyen célzásnál lehetnek problémák.

 

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Kereső hirdetések a Google Play Áruházban