Lassan webshoppá válik a mobil Google kereső

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Nem maradhat tétlen a Google a mobil keresővel kapcsolatos fejlesztésekkel. Amerikában és még további nagy országokban a felhasználók nagyobbik része keres ma már mobilon, mint asztali gépeken. Talán épp ennek is köszönhető, hogy első körben a mobilos keresőben fejlesztettek egy kövéret a Magyarországon még nem elérhető termék találatokkal kapcsolatban.

A most bejelentett fejlesztések szerintünk egyik legizgalmasabb része, hogy a kereskedők mostantól beléphetnek egy olyan értékesítési modellbe, ahol a felhasználó a rendelést és fizetést a Google saját oldalán végezheti el egy olyan termék oldalon, amelyen az értékesítő cég márka elemei jelennek meg.

Vásárlás a Google mobil keresőjében

A termékadatlapot és a fizetési felületet tehát a Google szolgáltatja, míg a termék szállítását, az ügyfélszolgálatot a terméket értékesítő cég.

Aztán ott van a lehetőség, hogy a kisebb méretű termék megjelenésekből továbbra is a Google Keresőben maradva többet tudjunk meg: nagyobb képet, felhasználók értékeléseit, hozzászólásokat vagy épp a felhasználóhoz közel eső üzletek listáját.

Google mobil Kereső: még több információ egy helyen

Innen nézve nagyon úgy tűnik, hogy a Google Keresője lassan egy kisebb webshoppá alakul át 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink