Új hirdetési formát tesztel a Facebook: story post albumok hirdetésére

Dátum: 2015. 08. 28.


Az AdWeek számolt be arról, hogy új hirdetési formát tesztel a Facebook, amit egyelőre csak “story” néven emlegetnek.

Facebook Ads

Az új formátum lényegében egy szponzorált fotó album, amely megjelenésében a “year in review” post-okhoz hasonlít:

Facebook Story Ads

 

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Új hirdetési formát tesztel a Facebook: story post albumok hirdetésére