Az AdWeek számolt be arról, hogy új hirdetési formát tesztel a Facebook, amit egyelőre csak “story” néven emlegetnek.
Az új formátum lényegében egy szponzorált fotó album, amely megjelenésében a “year in review” post-okhoz hasonlít:
Az AdWeek számolt be arról, hogy új hirdetési formát tesztel a Facebook, amit egyelőre csak “story” néven emlegetnek.
Az új formátum lényegében egy szponzorált fotó album, amely megjelenésében a “year in review” post-okhoz hasonlít:
Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is, hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:
Egyre több cég figyel fel az új Google Analytics 4 lehetőségeire, arról pedig nemrég írtunk, hogy ekereskedőknek (is) mennyire hasznos ez az új főverzió. Erről beszéltünk nemrég az E-KER Vekker podcast-ben is.
A legtöbb ecommerce szereplőnél nagyon sok az értékes adat, a Google Analytics 4 pedig kiemelten fontos pillére lehet a lehetőségek kiaknázásának.
Magyarországon egyedüli ügynökségként 2021-ben Microsoft Advertising Partner maradt a JabJab Online Marketing.
Sokat olvasni mostanában a Google Analytics 4 újdonságairól. Nézzük most meg azt a 15 most még hiányzó funkciót, ami miatt nehezen tudom még napi használatra ajánlani az új felületet.
Általánosan a Facebook fiókok konverzió mérése szűkebb keretek közé kerül, hogy miért és hogyan, ezt próbálom meg kifejteni ebben a cikkben az Aggregated Events Measurement bemutatásával.
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Ezen sütik biztosítják a weboldal megfelelő működését, megkönnyítik annak használatát, és látogatóink azonosítása nélkül gyűjtenek információt a használatáról.
Ezen sütik a weboldal használatáról részletesebb, elemzési célú információszerzést tesznek lehetővé, így segítenek weboldalunk ügyfélfókuszú továbbfejlesztésében.
Ezen sütik a weboldal felhasználói szintű viselkedési adatainak összegyűjtésével segítenek, hogy látogatóink számára releváns ajánlatokat kínáljunk.