Az Apple és a Facebook harca – Aggregated Events Measurement
Általánosan a Facebook fiókok konverzió mérése szűkebb keretek közé kerül, hogy miért és hogyan, ezt próbálom meg kifejteni ebben a cikkben az Aggregated Events Measurement bemutatásával.
Általánosan a Facebook fiókok konverzió mérése szűkebb keretek közé kerül, hogy miért és hogyan, ezt próbálom meg kifejteni ebben a cikkben az Aggregated Events Measurement bemutatásával.
Nehéz röviden összefoglalni, mi mindent érdemes tudni az Apple legújabb adatvédelmi változtatásairól iOS 14 kapcsán és annak hatásáról az online marketingre. Valahogy a lelkem mélyén már ennek a mondatnak a leírásakor tudtam, hogy nem is fog menni. Szóval nagy levegő…
Az AdWeek számolt be arról, hogy új hirdetési formát tesztel a Facebook, amit egyelőre csak „story” néven emlegetnek.
Azt hiszem, nem vagyunk egyedül azzal a mindennapi esettel, amikor bizony keményen elővesszük valamelyik Facebook fejlesztő családfáját, hisz néha annyira borzasztóan zavaró hülyeségekkel nehezítik a
Az utóbbi időben egyre többet lovagolnak szaklapok a Facebook videós fejlődésén és állítják szembe (amúgy jogosan) a YouTube-al. Külön igazi kattintás-mágnes címadásokkal igyekeznek kisebb háborút
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel