Facebook


Azt hiszem, nem vagyunk egyedül azzal a mindennapi esettel, amikor bizony keményen elővesszük valamelyik Facebook fejlesztő családfáját, hisz néha annyira borzasztóan zavaró hülyeségekkel nehezítik a hirdetések kezelését, hogy az már fizikai fájdalmat okoz (elég csak arra gondolni, hogy a hiper szuper új hirdetéskezelő felületen továbbra sincs egy nyomorult last month lehetőség a dátum választóban).

Van azonban egy Business Manager-ünk (amit csakazértsem Vállalkozáskezelőnek hívunk), amire azt kell, hogy mondjam, jó! Sőt, jobban sikerült, mint az AdWords féle MCC. És most kapott egy komolyabb vérfrissítést.

Tovább olvasom

Az utóbbi időben egyre többet lovagolnak szaklapok a Facebook videós fejlődésén és állítják szembe (amúgy jogosan) a YouTube-al. Külön igazi kattintás-mágnes címadásokkal igyekeznek kisebb háborút leírni és a YouTube már-már földbe döngöléséről cikkezni. Aztán ott van a cikkek azon kisebbsége, amelyek megpróbálnak ettől picit eltekinteni és a dolgok mögé nézni: na most mi is erre teszünk próbát.

Tovább olvasom

Pin It on Pinterest