Ma lőttem. Google keresés „EU pályázatok” keresésre.
Több szempontból is érdekes. A keresés kulcsszavait a rendszer bold-dal kiemeli a hirdetésekben is. Az első hirdetés úgy tűnik dinamikus kulcsszavakat használt, de nagyon ügyes trükkel (tényleg, hogyan is?) betettek egy kérdőjelet is az EU mögé.
De hogy az első hirdetésben a pályázati, valamint a másodikban az URL-ben a palyazo* szavak miért lettek kiemelve, az nekem most rejtély. Tudomásom szerint a Google még nem ismeri fel a magyar ragozásokat. Vagy mégis? Akkor viszont a kulcsszó készítésnél sem lenne baj ha ott lenne a segítség.
* Ha csak az ékezetes karakter lenne a különbség a keresett és a vastagra szedett szavak között, megérteném. Ha esetleg a szótő egyezése lenne az, érteném. De a palyazo nem szótő és nem ragozás. Akkor milyen illesztés ez?