Furcsa, pont az Index.hu követ el ekkore bakit. Pont ők. Akik – szerintem – -az első betű leírásakor is tudniuk kellet, hogy veszett fejsze nyele.
A téma bizonyosan ismerős, a FireFox böngészőbe letölthető kiegészítéssel az AdBlock-kal tiltani lehet a nemkívánatos reklámokat. De a helyett hogy folyamatosan kattingatva szedné össze a versenyző a tiltani való tartalom hivatkozásait, egyszerűbb egy ügyes másik versenyző txt file-ba gyűjtött listáját felhasználni.
Erre az Index oktalan jogásza (tényleg, honnan szerzik be az ennyire oktalan jogszakmunkásokat???) perrel fenyegeti a lista megalkotóját. Nem semmi!
Ez olyan mintha a tévétársaság beperelne mert lehalkítom a reklámok alatt a tévét. Vagy leteszem a telefont amikor politikusok zaklatnak kampányidőszakban.
Az Index eddig normális és viselkedésében egyáltalán nem prűd oldal látszatát keltette. Bár eszméletlenül gyenge bulvárosodó híreik, a hejesírrásuk csapnivalló, szóval egyre kevesebbet olvasom őket.
Hírül adták amikor a Digg megadta magát a HD-DVD kód közzétételénél, ezernyi cikket olvastam a sötétzöldekről, az agyament jogvédőkről,és a következő napon beállnak a sorba.
Ráadásul ennyire jó reklámot az AdBlock-nak nem is lehetne csinálni. Ingyen van, és iszonyú hatásos.
Ha kamu a hír, én is beugrottam, de legalább iskolai példát láthatunk az ingyenes marketingre.
Hajrá keresőmarketing. Úgyis az a nyerő.
A témát feldolgozták, hírek mindenfelől:
Utólagos bejegyzés. Várható volt, hasonlóan a Digg-hez, megadta magát a Zindex. Feltételezem hogy a józan ész győzött, és rájöttek hogy ebben a csatában nyerni nem lehet. Túl sokan vannak az ellentáborban. Mindenesetre szuper reklám volt, köszönik a fejlesztők.
Tetszik az önirónia is, a cikkből idézek:
(…) az Önök kattintásainak a jóvoltából elértük a jó nagy és jó hülye vállalat státuszát.
De mit kéne tegyenek egy olyan világban, ahol egyre többen jönnek rá hogy a banner nem elég hatékony?
(Azt hiszem ez egy olyan téma amire érdemes lesz visszatérni)
Most visszaolvastam, olyan mintha előre megéreztem volna.