Common misconception

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Érdekes, az AdWords blog felhozott most egy témát. Ebből azt olvasom ki, hogy tényleg bonyira sikerült a rendszer, magyarázni kell hogy mi hogy működik.

A felvetett félreértés most az, hogy ha nincs más hirdető a pályán, csak te, akkor a Google a legalacsonyabb árat számolja fel. Ami momentán nem igaz.
A minimum CPC-nek semmi köze ahhoz, hogy hányan hirdetnek még ugyanarra a kulcsszóra. A minimum CPC a minőségi pontszámból számolódik (senki nem tudja hogyan). A lényeg, hogy az 1 cent (vagyis 1,75 Ft), ami az elmélet legalacsonyabb CPC nem valószínű.

Tényleg, hallott már valaki arról, hogy ilyet sikerült elérni?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink