Tudom, ez itt a keresőmarketingről szóló blog, de nem tudom elfojtani a marketinges véremet 🙂
Tegnap vásároltam egy érdekes csomagolású vajat. Nagyszerű íze van, viszont ami az érdekes, az a csomagolás. Mindenki a kocka mérethez közeli arányokkal csomagolja a vajat, mert …. miért is?
Ez a csomagolás nem volt szebb, sem tartósabb, sem semmi, csak egyszerűen más. Lapos volt. De amikor kivettem a hűtőből a vajat, egyből gyorsan átvette a konyha hőmérsékletét, és kenhető lett 60 másodperc alatt.
Mások mindenféle növényi zsírokkal oldják meg a kenhetőség kérdést, ők nem, másképpen csomagolták, és megoldották azt, hogy ritka az olyan hogy hamarabb veszi ki valaki a vajat, hogy amire kenni kell, már lágy.
Egyszerű, és mégis zseniális.
Erről egyből eszembe jutott az, hogy az Amazon hogyan csomagolja a könyveit. A csomagolás kcsit túllóg a könyvön, és egy „gyűrődő zónával” védi a könyv sarkait. Egyedi, és hatékony.